مشخصات و ویژگی دوربین لامپی 360 درجه :

فقط دوربین لامپی را به شبکه وصل کنید. اگر در خانه یا دفتر کار نیستید ، در یک شهر یا کشور دیگر هستید ، دوربین لامپی قادر به انتقال تصویر به تلفن همراه شما خواهد بود. اگر به دنبال یک دوربین بیسیم با عملکرد Wi-Fi برای مشاهده راحت از راه دور هستید، این محصول برای شما مناسب است!
نمای پانوراما 360 درجه نمای کاملی از اتاق را بدون چرخاندن دوربین یا بخش های نامرئی فراهم می کند. منبع تغذیه دوربین لامپی سوئیچ برق است. برای استفاده از دوربین ، کلید برق را روشن کنید ، هنگامی که کلید برق را خاموش می کنید ، دوربین خاموش می شود. در صورت امکان دوربین را به یک منبع تغذیه مستقل وصل کنید.
نور را با استفاده از برنامه در حالت دستی روشن و خاموش کنید. در حالت اتوماتیک ، دوربین لامپی هنگام تشخیص نور کافی در شب ، به طور خودکار چراغ را روشن می کند. در طول روز ، با نور کافی ، دوربین به طور خودکار طراحی کارآمد انرژی را خاموش می کند.
وقتی در خانه نیستید از خانه خود محافظت کنید. با شناسایی حرکت ، دوربین مداربسته لامپی از طریق برنامه هشدار را به تلفن شما ارسال می کند. فقط تشخیص حرکت را روشن کنید و وارد برنامه شوید. وب کم ارزان ، محصولی جدید است که همراه با دوربین امنیتی سنتی دیجیتال و فناوری شبکه است.
برنامه پشتیبانی به طور دستی چراغ را روشن یا خاموش می کند. هنگامی که در حالت خودکار هستید ، در طول شب که دوربین کمبود نور را تشخیص می دهد ، دوربین به طور خودکار چراغ را روشن می کند. در طول روز با نور کافی ، دوربین به طور خودکار طرح صرفه جویی در انرژی نور را خاموش می کند.

آیا شما اغلب از خانه دور هستید؟ شما می توانید با این دوربین مدار بسته خانگی هوشمند هر آنچه را که در خانه اتفاق می افتد تشخیص دهید. این دستگاه با دقت 100٪ در تمام طول روز و شب از شما محافظت می کند. این دوربین لامپی 360 درجه IP با عملکرد Wi-Fi عمدتاً برای نظارت خصوصی طراحی شده است. چیپست و سنسور مخصوص تلفن های همراه است.

برای استفاده از دوربین مداربسته لامپی گزینه های مختلفی وجود دارد ، به عنوان مثال ، مراقبت از کودکان کوچک (مانند دوربین پرستار کودک) ، مراقبت از سالمندان ، مدیریت یک گاه کوچک یا نظارت داخلی. دستگاه دوربین ساده و کاربردی است. دوربین های امنیتی دیجیتال می توانند جریان ویدئویی دیجیتالی را تولید کنند که از طریق سیم یا شبکه بی سیم قابل انتقال است. بنابراین ، با نظارت دیجیتال ، شما همیشه می توانید بدون توجه به فاصله فیزیکی ، با شبکه تماشا کنید.

ویژگی دوربین لامپی :

• رنگ سفید
• از تشخیص حرکت پشتیبانی می کند
• نمای پانورامای 360 درجه
• می توانید برای مدت طولانی از راحتی لذت ببرید
• محافظت از ایمنی خانه ، گاه ها یا ادارات و غیره.
• اکثر تلفن های هوشمند را برای مشاهده از راه دور با برنامه های نصب شده پشتیبانی می کند.

 

نمونه تصویر دوربین لامپی 360 درجه :


گاه دوربین مداربسته دوربین ,لامپی ,خانه ,خاموش ,روشن ,تشخیص ,دوربین لامپی ,دوربین مداربسته ,مداربسته لامپی ,تشخیص حرکت ,خودکار چراغ ,دوربین مداربسته لامپی ,ویژگی د? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اپلود عکس مادر مهربان طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا کمپانی طراحی سایت دانلودستان affordableblindscurtains پردیس پست های آپدیت شده